اخبار مهم سايت

با سلام به دوستان و همراهان همیشگی سایت. چند روزی بدون اطلاع قبلی سایت برای
سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری در آخرین ساعات پایانی سال 1392 در
12 و 13 اسفند، تالار گلستان رشت میزبان احسان خواجه امیری خواننده محبوب موسیقی
سایت احسان خواجه امیری - «احسان خواجه امیری» خواننده ترانه رسمی تیم ملی فوتبال
سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری امشب به همراه ارکستر ده نفره خود به
دانلود آهنگ گذشته ها احسان خواجه امیری

سایت احسان خواجه امیری - آهنگ جدید "گذشته ها" که برای اولین بار در کنسرتهای مهر ماه احسان خواجه امیری اجرا شد را میتوانید از لینک های زیر در ادامه مطلب دریافت کنید:



------



خواننده : احسان خواجه امیری
آهنگساز : مهرداد نصرتی
تنظیم: هومن نامداری
ترانه : حسین غیاثی



متن ترانه:

------

گذشته هارو دوره کن، روزای خوبمون گذشت
یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره برنگشت
تموم خاطرات تو گذشته و مرور من
بدون تو به شب رسید، روزای سوت و کور من
بازم تو خواب من، با من قدم بزن، آروم و سر به زیر
میمیرم از غم و بیخود سراغمو از آدما نگیر
دوباره بی قراری و دوباره گریه های من
نمیدونم چرا به تو نمیرسه صدای من
نگفته های قلبمو نمیدونم به کی بگم
دلم همیشه روشنه دوباره میرسیم به هم

------


منبع : اختصاصی سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری
(نظر سنجی ها: 19)

afsaneh, mahdokht, Rahaa و 25 دیگران این را دوست دارد.
مطالب مشابه:
سایت احسان خواجه امیری - اجرای تیتراژ سریال "ماتادور" توسط احسان خواجه امیری انجام شد. این قطعه بسیار زیبا را برای اولین بار بصورت اختصاصی میتوانید
سایت احسان خواجه امیری - اجرای تیتراژ سریال تلویزیونی «مادرانه» به احسان خواجه امیری محول شد. این خواننده ی با سابقه و صاحب نام، قطعه ای را برای این
اجراي استادانه آهنگ خودت خواستي احسان خواجه اميري در کنسرت 90 تهران (پخش اختصاصي) برای دانلود این ویدیو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....
سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری تقدیم می کند... آهنگ سریال نابرده رنج با صدای احسان خواجه امیری ... برای دانلود این آهنگ با کیفیت اورجینال
پخش اختصاصی آهنگ "شب سرمه " از تنها سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری با کیفیت اصلی پیام احسان خواجه امیری به بازدیدکنندگان سایت و هدیه
نظرات:
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 01:00
آفلاین
هنوز گوشش ندادم
مرسی . خسته نباشی ادمین جان :*

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 01:05
آفلاین
چ شعر جالب و متفاوتی!!
تنظیمش منو یاد شعر خیابونای یگانه انداخت
قشنگ بود
مرسی احسان:*

Elahe.H و alimoghaddamfar این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 08:17
آفلاین
از بقیه کارهای جدید احسان بهتر بود . خیلی زیباست 7

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 09:46
آفلاین
خیلی قشنگه ممنون 7
احسان ماشاا... تازگیا خیلی فعال شده ها!یه اسفند براش دود کنیم تا چشمش نکردن fellow
خسته نباشی احسان جان 11

Farsima و alimoghaddamfar این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 10:18
آفلاین
کار خوش ساخت و دلنشینی هستش و تو قسمتهایی از خوده ترانه هم از قطعات گذشته احسان عزیز هست.واقعا لذت بردم

نمیدونم چرا به تو نمیرسه صدای من

محمد جواد
میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 12:22
واقعا فوق العاده بود و البته متفاوت

شهید آب و آتش اورجینالشو نمیذارین؟خیلی دنبالشم

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 12:24
آفلاین
بزنم به تخته احسان جان چه پرکار شده.....خسته نباشی... 11 12 .... ایشاله همچنان ادامه داشته باشه...
آهنگ لایت خیلی قشنگیه.... مرسی واقعا...
سعید جان از شما هم مرسی..... این است احسان خواجه امیری دات آی آر 16 ....

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 15:04
آفلاین
ممنون احسان عزیز بخاطر اهنگ ها متوالی که میدی بیرون 7
انتظار نمیرفت کسی به جز روزبه بمانی ترانه سرا باشه ولی با این حال شعر عالی دراومده love 16

ayDa این را دوست دارد.
محمد
میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 15:07
عالی عالی ممنون از احسان عزیز

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 15:21
آفلاین
باید گفت هم متن شعر متفاوت بود و هم آهنگ!
در کل آهنگ قشنگ و آرومی بود...
آقای خواجه امیری،خسته نباشید 11
مرسی مدیرجان سعید 7
کاور آهنگو برم،به به! 2 4 11

ayDa, fatemeh jun و Farsima این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 15:35
آفلاین
خیلی قشنگ و متنوع بود...

خسته نباشی احسان

ممنون 12

میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 16:13
مثل همیشه فوقالعادست.تبریک به بابا احسان love

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 16:28
آفلاین
من امروز صبح قبل از اين كه برم مدرسه آهنگ رو دانلود كردم!كلى انرژى گرفتم و لذت بردم!واقعا دوست داشتنيه و متفاوته اين آهنك love
اجراى زنده ى گذشته ها هم ك فوق العاده بود!مرسسسسى احسان عزيز!خسته نباشى 12 love 11

مرسى مدير جان 11

Saghar این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 17:10
آفلاین
کاورش خییییییلی جذذذذذابه
خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییی
دست دیزاینرش طلا ^_^

Saghar, Elahe.H, fatemeh jun و یکنفر دیگر این را دوست دارد.
میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 17:21
خیییییییییییییییییلی زییییییییییییییباست مرسی احسان عزیز خسته نباشی love 11
مرسی مدیر 11

سمیه این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 18:08
آفلاین
خیلی عالی و متفاوته.کار آقای غیاثی هم عالیه
ممنون ممنون 11

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 18:25
آفلاین
با تشکر فراوان از ادمین عزیز و احساااااااان جانمون که خیلی خیلی گلن جفت این آدما 11 7 12

ayDa و fatemeh jun این را دوست دارد.
میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 19:51
7 merC alie tnx

کاربر عضو
پاسخ
13 مهر 1392 20:04
آفلاین
سلام و ممنون از احسان که آهنگ های تازه و جدیدی که میده تمومی نداره 11
و تشکر فراوان از مدیر

میهمان
پاسخ
13 مهر 1392 20:08
من هميشه واسه اين عاشق احسان بودم كه توو انتخاب ترانه و تنظيمات آهنگ خيلي دقت عمل ب خرج ميده و اهنگاي بي محتوا و ... نميخونه...........با بهترين آرزوها برات احسان جان 7

fatemeh jun این را دوست دارد.
نام:   ایمیل:  

پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

کد:
تصویر كد امنیتی
عکس خوانده نمی شود


کد را وارد کنید:


اخبار کوتاه متنی : «همایون نصیری» نوازنده ی سرشناس سازهای کوبه ای و سرپرست گروه دارکوب، به گروه احسان خواجه امیری اضافه شده و در برنامه های آتی خواجه امیری با او روی استیج خواهد رفت. ::

مجلات

مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی
مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی سایت احسان خواجه امیری - مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی آبان 92 را می توانید از سایت به صورت اختصاصی دانلود کنید . برای
مجله شماره سوم - ویژه بهار 92
مجله شماره سوم - ویژه بهار 92 مجله شماره سوم اختصاصی احسان خواجه امیری دات ای ار- ویژه بهار 1392 برای دانلود ابتدا عضو شوید و بعد به ادامه مطلب مراجعه
مصاحبه زندگی ایده آل
مصاحبه زندگی ایده آل
07.04.92 | مجلات
مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله زندگی ایده آل اسفند 91 برای دانلود این مصاحبه ابتدا عضو و بعد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

تبليغات:

EhsanKhajehamir

افراد حاضر در سایت:

 در حال حاضر 0 کاربر, 0 رباط, 2 میهمان و در مجموع 2 نفر در سایت حضور دارند.

اخبار کنسرت احسان خواجه اميري:


تبلیغات ویژه جهت کنسرت گذارها با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید.
info@ehsan-khajehamiri.ir

آرشيو گالري عکس:

Ehsankhajehamiri

گزارش تصويري

گزارش تصویری و متنی از اجرای 13 اسفند - رشت
گزارش تصویری و متنی از اجرای 13 اسفند - رشت 12 و 13 اسفند، تالار گلستان رشت میزبان احسان خواجه امیری خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور بود. این کنسرت به تهیه کنندگی اقای کاشانی،
سری اول گزارش تصویری کنسرت رشت - 12 اسفند
سری اول گزارش تصویری کنسرت رشت - 12 اسفند سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری امشب به همراه ارکستر ده نفره خود به رهبری هومن نامداری در سالن تالار گلستان رشت به روی
گزارش تصویری کنسرت تهران آبان-اختصاصی
گزارش تصویری کنسرت تهران آبان-اختصاصی سایت احسان خواجه امیری - «احسان خواجه امیری» در شب های3 . 4 . 5 آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.سری اول
گزارش تصویری کنسرت کرج - مهر 92
گزارش تصویری کنسرت کرج - مهر 92 سایت احسان خواجه امیری - کنسرت احسان خواجه امیری خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران، 18 و 19 مهرماه سال جاری در سالن شهیدان نژاد
EhsanKhajehamiriMojavez
Powered By :233Design | Version:4.3 | Design by: SaeedMotaghi
All Rights Of This Website Belongs To Ehsan Khajehamiri Website.